240310, skolan

Godmorgon!

Började där vid 20 i 9 för att vi skulle ha nationella i engelska, kom precis ifrån klassrummet och nu sitter jag i ett datagrupprum och tänkte skriva åt er eftersom att det inte blev så mycket skrivande igår, vilket är bra (:

Provet gick verkligen bra, tror jag men det kändes som det iallafall :)
idag blir det att plugga so för imorn är det prov för fulla muggar (;

Ja, annars blir det att ta dte lugnt idag och det gillar jag, blir nog inte gymmet för mig idag för jag hinner inte, imorn blir det att sticka ifrån skolan ett tag och jag har min extremt bra ursäkt till varför ;) ...    ... NOT!

Ja men nu ska jag ta och kolla runt på lite sidor men jag hinner nog skriva något senare eftersom att vi börjar först om en timme, alltså 10 över 11 :)

Så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0