230310

Dagen har varit seg men det var ändå roligt med skidor idag och jag som verkligen hatar det!
Men det var nog bara för att det var stafetter och sedan rugby med skidor, och mitt lag vann! ;)

Ja, annars idag har det inte hänt så mycket, stack på gymmet och fick ett samtal med dolt nummer, när jag svarade lät det precis som snuten (har pratat med dom förr, ja) så jag blev lite chockad och dom sa inte vilka det var så det kändes smått konstigt ;s men jag fick reda på vem det var och det enda jag tänker berätta om är att jag fick tid där nu någon dag.

På gymmet hände också en till komstig sak för när jag satt där och tränade så kom mange dit och hälsade och bad mig komma dit vart man stretchar och gav mig en kram, chockad? Jepp, trodde aldrig att det skulle hända igen men det var ju ändå som på skämt för att han skulle bevisa något för hans ledare eller vad man nu ska kalla det och allt slutade med att han fick ett slag i ryggen, rätt åt honom ;)

Sedan drog vi till um, alltså jag och rebecka för att hon skulle fixa något där och sedan blev det en färd till ICA Kvantum (y) kändes som att vi var någon annanstans när vi var där, för det är bara inte kiruna (;

En annan sak jag också borde göra är att plugga men jag har inte lust efter en sak idag.. Tråkigt att sånt händer men det får inte drabba min omgivning och mitt arbete i skolan, har nationella imorn och så kom detta upp, snacka om ett slag rätt i magen, mår inte så bra så idag tänker jag ändå ta tag i "bostaden" vi ska göra och sedan ska jag även göra matteläxan, måset få mig på andra tankar fast det hjälper ju inte att sitta hemma för det .. Off inget att snacka om heller, typiskt!

~~~~~~
Om tiderna var som förr så skulle ingeting vara såhär tungt, men alla förändras och vi är inget oss längre. du var den jag kunde prata om allting, fast det var pinsamt eller det dummaste som finns så fanns du alltid där men något stöd. Men även fast jag vet om att inget kommer bli som förr, jag ser dig inte som förr längre, jag kan inte lita på dig längre fast jag vet längst inom mig att det bara är att prata på men jag ser dig som en återvändsgränd för mina problem.
~~~~~~

men nu får ni klara er för jag ska ta tag i läxorna och sedan bara ta det lugnt och försöka tänka positivt! så ha det bäst, puss och kram!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0