19 Mars 2010

Jag vet att jag har varit en väldig dålig på att uppdatera bloggen, förlåt och här kommer en skärpning :) , lovar!

Ja i detta inlägg ska jag ta och sätta in dom där bilderna jag lovade och berätta om den dagen också, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Ska även fixa lite saker till bloggen så att den kan bli roligare att läsa (?)

Japp, dagen var onsdag och jag hoppar över det jag inte har minner till men iallafall så skulle vi ha so men det blev inte av bara för att hon inte fick uppå dörren så vi fick spendera våran so lektion i rasthallen, vilket gjorde inget utan gjorde saken bara bättre, hatar so..

 Så istället satt jag, Rebecka, Mikaela och Åsa och spelade kort (y) det som var sämre var ju att dom inte ville vara med på bild ;o tråkiga jävlar ;)


Lite suddig men det får ni ta, fick inte fota dom så :( :o

Ja den dagen var skön! Vi fick även reda på att det kostar 1500kr att ta dit dom som fixade dörren och det har skett ett x antal gånger och tydligen bara i det klassrummet vi har so x) och några andra lektioner, ibland.

Efter skolan tänkte jag och Rebecka sticka till gymmet men det blev inget för jag hade glömt mina skor men vi bestämde oss för att gå dit senare, och eftersom att jag glömde dom så fick jag hjälpa Rebecka med tidningarna så att vi skulle hinna:)

Och, efter gymmet var vi båda hungriga så vi bestämde oss för att käka och på menyn fick det stå pizza & fanta exotic, mums! ;)


Tordag;
Sedan var det också det där med elevensval, fick reda på att jag hade bra puls, så jag är nöjd :) sedan stack jag och Rebecka till gymmet klädda såhär;


det var rätt så varmt fast pluset var väl att gymmet var nära det stället vi var på :)

Ja mycket mer om dom dagarna var det inte och jag trodde jag hade fler bilder men det hade jag tyvärr inte så ni får klara er :)

Om idag då, ja dagen började med att ni fick reda på vad den andra bloggen heter om inte så http://sandrahjortborg.blogg.se sedan var det skola som vanlig och no provet var mycket lättare än vad jag trodde så det var ju skönt, svarade på allt och det så det blir säkert bra :) Sedan blev det gympa, hjälpte till lite, men det var skit skoj med hinderbana och mindre med styrke, styrke i skolan suger.. Nämen fyfan den där hinderbanan och snacka om att alla blev trött fort, själv ville jag springa mer men jag fick nöja mig med två :p

Annars så har jag gått hem i shorts idag och det var ju inte direkt jätte kallt men jag gnäller inte :) var tvungen att gå ut med hunden eftersom att Jennifer är bort och vars vette fan :p

Men jag måste ut med hunden snart igen för annars lär jag få torka piss och det dislike:ar jag på engång :o ;D
Så ni får ha det bäst tills vidare för jag lär säkert blogga igen senare :) puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0