140310

HEEEY!

Dagen har varit bra, helst delen då när jag har kollat på lägenheter och drömt mig bort, älskar livet ibland!
Jag har även gjort en hel del saker hemma men inte sädat för det är BORING(!!) men imorn så ska jag och morsan till Skvadern och checka in skolan och så ska vi byta in min tröja och en massa annat som jag inte tänker berätta om här :)

Jag kan även berätta om att jag har känt mig otillräcklig här ett tag men allt vände och nu känner jag mig på topp igen, tack vare dig, sweetiest! Tänk så mycket känslor kan ställa till det hela egentligen, det är ju otroligt att vi låter oss trampas av skit!

Har även börjat med en annan sak, för jag är oehört less på detta nu, det blir fan aldrig bättre! Why do we always fight?

På tal om "always", haha Ch du är grym på att vara rolig när det inte ens är meningen. Måste bara berätta..
Jag var med han en dag där i februari och så ringde det till ch och han och den där andra personen snackade säkert om skotrar och samtidigt som han sa "dom är väldigt täta" (eller något i den stilen) så kom den där always (alltså bindorna) reklamen på tv, och självklart brast jag ut i garv, men efter samtalet fick jag reda på att han inte är en trög kille eftersom att han fattade varför jag började skratta. Skön kille!

Men vet ni? Everybody looking for love, ain't that the reason you're at this club..
Yeah and i've found you at "folkan" when you smile and ask me a thing, and next day, oooh i like you boy!

oops, nu kom snacket om det igen, men det är shiiit the same! ;)

Men nu ska jag ta och umgås med min kära mor såhär näst sista dagen jag är här, tråkigt nog.. men vi höres ju senare :) ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0