110310

bildbomb hejhej och hallå! :)

Dagen är toppen och jag mår bra :)  och ja rebecka, det är jag och mina zebror :D

just nu sitter jag barnvakt åt syskonen och stella :)
eller ja, det är iallafall inte ansträngande för att de leker ändå på sina rum kan man iallafall drömma om.
Andra syrran har vi skjutast till berget för hon skulle åka slalom, vilket är jätte tråkigt och meningslöst enligt mig då ;)

Dagen har börjat jätte bra och snart slutar även mamma så att man får käka, har bara käka frukost äntill, tungt ;) Undra vad denna dag blir av? hhmm, äntill har bara mitt lov blivit bättre för varje dag så jag är jätte nöjd :)
 

Jag har hittat lite bilder och nu ska ni får en bildbomb ifrån min kära mors dator :)
- Man ska bjuda på sig själv ;)


 
Även en gång var jag världens lyckligaste :) 

            

Jag kan då säga att det var jobbigt att leta bilder så detta får räcka :) men vissa är rätt så gamla ;)

Men nu har morsan kommit hem så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Michaela

sv; jaa, den är jätte fin ! :)

och vad söt du var på bilderna :) <3

2010-03-11 @ 18:53:59
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0