090310

Godmorgon!

Min morgon fick bli tidig idag därför att min lillebror Jimmy och hans nalle Emil kom och väckte mig (var tvungen att skriva om Emil eftersom att han sitter här bredvid mig, huhu) ;))


Här är självaste snyggingen Jimmy Hedlund och Emil Hjelm förstås :)

Jag hoppas även att dagen har mycket att bjuda på för jag har lust att göra något stort!!

Men imorn är iallafall morsan ledig och då sticker vi till staden och jag ska shoppa stort! :D
Det är väl veckans höjdpunkt om man inte räknar med att träffa familjen och vännerna.

Men vet ni? nu blir inte detta inlägg så mycket längre eftersom att jag ska ta upp brorsan och käka frulle för iallafall jag är jätte hungrig, igen.. Men ni får ha en bra fortsättning på dagen och så ser vi ju om allt slutar som bäst ;) puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0