080310

Dagens höjdpunkt ;)
Nä men dagens höjdpunkt har bestått av mest drömma om hur fantastiskt livet med dig skulle se ut och om man verkligen skulle kunna uppfylla dom istället för att flytta så himla långt ifrån dig, yes boy, you make me confused! But I still love you..

Jaja talet om en enda kille som ni ändå inte får reda på vem det är börjar bli rätt tjatigt så det är kanske dags att berätta vem det är eller så håller jag det för mig själv ändå och inte skriver lika mycket om det, hhmm.. vi ser ju hur jag gör ;)

Har nyligen kollat en skit bra film The Proposal heter den, så om ni vill se någon film som ska vara rolig så är just den ett jätte bra exempel :)

Men jag ska även berätta om dagen :)
Vaknade kring 11(?) för att jag snackade med tobbe ända till klockan var 4 skulle jag tro, trevligt men tröttsamt på slutet, haha ;) .

När jag vaknade så blev det frukost för hela slanten för shit vad hungrig jag var! Det var ju inte klokt ;) Sedan var det bara att klä på sig och sticka ut och ha snöbollskrig med syskonen <3! Lite synd att de inte kan kasta så långt men det blev bättre när det var dags för vår skotertur, blev dock inte så lång för att Jimmy började frysa så att vi fick fara hem, ännu mer snöbollskrig fick det bli och sedan gick jag och Sara på baksidan för att bygga en snögubbe, har tyvärr ingen bild på våran extremt snygging som står där bak på gården men ni får klara er ;) .

Men eftersom att det var nästan 8 plus grader ute så blev man blöt fort så att vi fick gå in. Minnet är inte på topp så jag kommer inte ihåg vad som skedde då men morsan kom iallafall hem vid kvart över 5 så då blev det käka och ett väldigt socialt tillfälle, men det är trevligt :)

Sedan kollade jag och morsan tv och drack te och var nästan mer sociala än vad vi kollade på tv men det var ett spännande program ändå, eller så INTE ;) .

Tiden gick och sedan kom josse ner och vi kollade en film, rätt bra, kommer inte ihåg vad den heter då men den var bra och handlade om ungefär samma sak som The Proposal.

Sedan blev det film vid matbordet och det var ju den där filmen jag skrev om först :) Och nu sitter jag här och lyssnar på musik och myser i mitt rum, som är fullt av stearinljus, älskar!


Myspys, fast bättre med dig ;*

Men nu kallar sängen på mig så jag ska ta och göra den sällskap ;) så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0