050310

Kom på en sak när jag såg just detta datumet på telefonen idag, för tre år sen hände det ju en sak och den saken är ju att det är tre år sen jag opererade mig, ska vi fira det? ;) nä men jag har en del att berätta om dagen iallfall och jag vet även vad jag MÅSTE göra idag och det är att jag måste;

De sakerna jag måste göra först och sedan skriver jag om min dag...

- Käka
- Packa ihop datan
- Dubbel checka så att jag har med allt
- åka till coop för att inhandla färdkost, så som en BJ'S!!! Det är något man inte får glömma! Och sen massa saker till.
- Vänta på tåget
- Hoppa in och sätta sig på sin plats med Rebecka Johansson som sällskap ända till Boden

Okej, det som har hänt idag är att jag har vaknat, fixade mig för skolan och sedan stack jag till skolan, då var det tre lektioner ifrån sportlovet(!!) hade alla lektioner men inte gympan ;o vad är felet tänker säkert ni, för det är ju det enda jag tycker är skolans höjdpunkt! Men så här var det, gympan skulle vara elev planerad av Inga, ja ni läste rätt, hon heter så. Vi skulle iallafall ha skidor fast vi egentligen skulle ha skridskor denna gång men hon ville ju inte ha det så och jag tänker då fan inte ha en lektion mer av skidor bara för att hon skulle hålla lektionen!! Hatar skidor!!..

Men istället för det drog jag och Rebecka till gymmet (y) tränade typ bara armar denna gång också, är helt slut och jag tränade även mer ända till jag blev smått yr så vi drog och det var faktiskt härligt att gå hem för att det var ovanligt fint väder :) inte alls kallt var det, riktigt härligt. 


Nu är ju denna bild tagen ifrån mitt fönster men solen är ändå med :)

Men nu ni söta får ni klara er för jag ska dra och fixa lite käka åt mig så att jag slipper vara hungrig :) så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Michaela

du är så söt sandra :) hoppas du få det bra i sundsvall :)<3

2010-03-05 @ 16:16:18
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0