040310

Godmorgon! Sovit gott?
Det har iallafall jag :)

Hoppas dagen bjuder på massa skoj bara så att det ska vara fort över ;)
Det är inte länge kvar nu, 1 hel dag + lite mer då.
Sedan byebye Kiruna från fredag till måndag vecka 11, härligt att sticka iväg! :)

Nu ska jag snart börja klä på mig, och käka frulle så att man slipper svälta ihjäl här i kallhålan ;o
Och sedan ska jag vänta ett litet tag, borsta tänderna, skriva till Rebecka och fråga om vi är på g till skolan och sedan gå :)

Idag är det alldeles för lång dag tycker jag!
från 8 till halv 4, det r för mycket eller egentligen vet jag om att vi kommer få sluta tidigare bara för att vi ska ha teori på sporthallen och det kan knappast ta 2,5 timme, annars är det ju sjukt överdrivet tycker jag ;) 
 
Tänkte även dra på gymmet idag men jag orkar nog inte så jag tar nog en vilodag igen och sticker till gymmet på fredag istället, direkt efter skolan :)

En annan sak jag måste börja göra idag är att jag måste börja packa till mina resa mot det "varmare" Söder, alltså Ljungaverk here I come ;)

Även en annan sak, snacka om att Skillet gör bra låtar, älskar dom!!

Men jag hinner inte fixa något nu så jag gör nog det senare ;) så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0