010310

I detta inlägg vill jag börja med att gratta Maximilian som fyller 17år idag, grattis! :)
och det är även en till sak som händer idag och det är att ErikChu ska döpas idag, trodde inte det först men det är väl antagligen så :)

hemmahemma ifrån skolan och det är härligt värre ;p har tanken på att sticka till gymmet eftersom att Oskar Kemling påminde mig om en sak och det är ju att jag sticker till morsan under lovet och där har jag ju inte tillgång till nautilus!! illa.. Så denna vecka blir att träna sönder (y).

En sak som är rätt roligt är att vi håller på med "blogg" i skolan och alla i klassen måste skaffa sig en blogg och sedan skriva ett inlägg ;D rätt skoj lär det säkert bli ;) Men för oss som har en blogg är det ju rätt chill, men alla klarar nog det :) fast nu ska vi först läsa fem olika bloggar som verkar dödstrista (!!) ogillar skarpt!

Det fick bli ett kort inlägg för nu ska jag ta och packa och sedan sticka och bli biff på gymmet och på gymmet är det bara jag och min älskade musik! + allt annat folk. Och sedan ska jag hem och plugga med no, suck. Så ha det bäst, puss och kram!


Vi ses där då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0