välkommen till en ny dag!

Tjo och tjena bloggen!

Idag har jag gjort en massa men ändå ingenting, dagen var alltså trög.
Dagen började med att jag vaknade där vid 6-7 på morgonen, kollade klart filmen jag började se igår och sedan somnade jag om, hade ställt klockan på 10 men jag vaknade först 11 då min lillebror kom och väckte mig. Det första jag gjorde på morgonen var att städa men jag började typ bara och så slutade jag typ lika fort, eftersom att det blev mat och sedan hade jag ont i huvudet så det blev att ta det lugnt.

Sedan drog jag och Örjan till Fränsta med fyrhjulingen, det gick hyfsat fort men inte lika fort som med bilen. Vi for iallafall till apoteket och sedan till ica, där min mamma jobbar eftersom att vi skulle handla till middagen som blev grillat, snacka om att det var gott! :D Sedan hittade jag en polare som inte kunde flyga


En kråka, ingen snorkråka så ni vet ;)

Nä men den lille kunde inte flyga och en av våra hundar tänkte ta en tugga men jag hann stoppa henne. Men vi fångade den och stoppade in den i en bur med mat och vatten. Men några timmar efter så vaknade jag upp ifrån min sömn och gick ut och kollade på pippin men den hade bara försämrat sig så vi bestämde oss för att avliva den så att den inte skulle behöva lida något mer, men min lilla syster blev rätt så ledsen men det var ändå tur att vi inte hade haft den där kråkan längre, för då hade det blivit värre. 

Efter det var jag och Örjan tvungen att åka till Fränsta igen för att hämta kol till grillen så vi tog fyrhjulingen igen :) Sedan när vi kom hem var det dags att starta grillen och käka, och jag kan säga att det var grymt gott ;) 

Sedan har jag fått en jätte fin bild på Lucas 

 
Sötvovven då!

Aja, ska försöka sova och förhoppningsvis fyller jag på min mobil imorn så att jag kan snacka med alla mina underbara, äkta vänner som jag älskar över allt annat! Och så ska jag försöka få tag i Henrik Söderberg, för han har iallafall försökt få tag i mig så jag ska ta och höra vad han vill så fort som möjligt :) Men nu får ni klara er! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0