stay alive!

Shiiiiiet vad du är urgullig! Snackade nyss med en av världens mest underbaraste personer! Lite smått packad men han påstod att allt som han säger i fyllan är sanning, så jag får väl lita på honom då :) Fick nämligen veta ett par saker + att närmare stan kommer jag nog inte men kanske lite skämmigt då, nejfan och skäpning Sandra Hjortborg! Du skäms ju knappt för något så för honom ska du verkligen inte skämmas för, han är en på miljonen fastän ingen annan har verkat se det i honom och jag vet vad som sker när jag flyttar, jag måste släppa taget.. Men nu ska jag inte bli blödig här, nej! Jag klarar mig i alla väder! Cause I'm a fighter! :D


Ja annars idag har jag umgåst med familjen, varit på något ställe, kommer dock inte ihåg vad det heter just nu men eftersom att jag glämde mobilen i bilen så blir det inga bilder ifrån stället. Men jag kan iallafall säga att alpackor är svin söta! :)


Hade inte vilja ha en för då sviker jag ju mina underbara zebror<3! 
Nä men alpackor är söta och zebror är hel grymma, precis som mig och därför passar jag och zebror ihop ;) Nejnej, zebror slår allt i alla sammanhang!


Underbara djur, and I love them!

Aja mer idag :) Jag har även dansat i regnet med min lillasyster, fast det började åska så vi gick in igen + att vi skulle käka. Maten blev grillat, alltså svin gott! Fast det var lite kul att vi var tvungen att ha grillen på altan för annars gick det inte att grilla, men det gick bra iallafall! :)

Imorn åker Linda och Filip hemåt. Kommer garanterat inte sakna dom eftersom att dom båda är lite som dom är och jag kan verkligen inte tänka mig att vi är släkt. Men aja, imorn är det över iallafall (y) skönt! :D

Ska försöka hitta på något att göra imorn också, lite väl segt att bara vara hemma typ hela tiden, fast jag har ju varit och åkte fyrhjuling förstås, men en sak kan jag då säga, och det är att ingenting kommer att slå helgen då kirunafestivalen äger rum, jag ska då ha sjukt roligt! :D och det ska jag och mina vänner fixa! Och jag får ju inte glömma den där underbara killen ;)

Förhoppningsvis kommer jag till stan (Kiruna) på onsdag eller torsdag, men jag hoppas på onsdag :) längre tid = med bättre! :) Kiruna är fortfarande stan för mig, fattar liksom inte varför för det är ju Sundsvall som är själva staden för dom som bor här, aja kanske vänjer mig, fast enligt Ch så är sundsvall inte mitt hem, utan det är Kiruna som är mitt hem men om jag får bestämma så skippar jag och bo i Kiruna för Kiruna suger som faa-aan! Därför flyttar just jag :) Men jag saknar ju vännerna så enromt och dig :( fuckshit!

Aja men nu ska jag ta och kolla en film och sedan ska jag ta och sova så att jag orkar upp imorn :) så sovgott och ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jonte enryd

HElt ärligt, om de ska vara djur så skare va pingviner! dom e ju lätt coolare än alla djur tillsammans!

2010-07-07 @ 01:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0