sleeptime!

Äntligen kan jag lägga mig ner och bara känna lugnet, eller så inte. Jag har rätt mycket att tänka igenom nu, ni förstår nog om ni har läst inlägget innan, och nej, det är inte lätt. Ffuck kärlek!

Men tydligen så får jag inte sova än eftersom att Tim vill att jag ska möta honom för att han vill snacka, men det är så satans långt, kallt och så är det ju natt nu och jag måste ta mig upp innan 1 imorn eftersom att jag och några till ska samlas och skriva klart slut showen, och förhoppningsvis kommer vi bli klar med den imorn (idag). Måste även ta och ladda ner en låt som vi ska ha med till en speciell sak, ojoj, dom andra kommer att bli så imponerade på våran underbara idé! :)

Nä, nu har jag bestämt mig, jag ska inte gå någonstans, jag ska sova efter detta inlägg eller ja, iallafall göra mig i ordning och sedan sängen men det går ju fort så det är ju lugnt :)

Ja, efter förra inlägget, alltså där jag skrev om min dag. Jag har varit förbi Rebecka och färgat hennes hår, men hon blev inte så nöjd och jag kan förstå henne, det blev för ljust dels så imorn få hon vakna ännu tidigare bara för att hon ska dra och köpa hårfärg, snacka om att jag har tur eftersom att jag ska nog färga mitt hår mörkare :)


- you're my sunshine!

Men nu ska jag ta och gör mig i ordning för sängen så ni får sova gott och ha det bäst. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0