sista för kvällen

Dags att gå och lägga sig. Är rätt trött efter "somna sent och upp tidigt"-stilen, så jag tror nog att jag ska byta och dra denna; "somna tidigt och vakna senare", hade varit mycket skönare! :)

Denna dagen har jag nästan fått dansa i regnet, men ändå inte. Var tvungen att stå still eftersom att jag ville se alla som skulle till balen, längtar till den dagen då jag ska på bal och dansa med min "Sune Johansson" ;) tihi. För er som nyligen har börjat läsa min blogg så är "Sune Johansson" (enligt min pappa) min livs kärlek som jag ska träffa någongång i livet, får väl hoppas att jag träffar honom någonstans och får ta med honom till balen :) Alla har sina drömmar, men mina ska bli verkliga!

För övrigt har jag hittat en låt jag gillar jätte mycket, helst texten, men jag tänker inte sätta upp den på bloggen eftersom att ni inte ska kunna sno den riktigt än, den är ju trots allt min just nu ;)


"make me believe, know that I need you"

Hoppas att det slutar regna till imorn, ids verkligen inte bli duschad när jag ska gå till skolan, då stannar jag hellre hemma och sover i min säng (y) :) det lät extremt härligt, men jag vill inte ligga kvar i sängen hela dagen, livet har mer att ge! :D

Fast en sak är ju rätt typiskt, och det är ju att jag måste stänga fönstret om jag ska kunna sova eftersom att det låter fan för mycket och jag kan ju knappast sova i det oljudet :O och har jag inte fönstert öppet så blir det för varmt att sova, snacka om otur igen för dig Sandra! ;) Men jag fixar det på något sätt, jag vet att jag gör det! :)

Men nu ska jag ta kväll, eller åtminstone lägga mig i sängen och försöka somna, vill inte sitta uppe resten av livet vid datan men det är ju roligt att blogga förstås, det är absolut inget fel på det :) Men nu fr ni klara er, sovgott, ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0