sista för kvällen

Blev inte så många inlägg idag, men ändå fler än vad jag brukar skriva, åtminstone ibland :)

Ja, det finns väl inget speciellt att skriva om denna dag så jag skriver om imorgon dagen (alltså idag, klockan är över 12)

Idag ska jag vakna där vid 10, käka frukost och sedan klä på mig och ta med mig Zita och gå till Annikas hund och katt center eller vad det nu heter :) det är ju inte så långt och jag hoppas att det inte regnar, ja iallafall, där ska jag ta och byta in ett hundhalsband så att den passar på lillan eftersom att den blev för stor, men tur för mig då, där får jag både träning och frisk luft :) ska även köpa hund godis och börja träna Zita så att hon kan bli en riktigt hund.

Måste även ta och fixa i mitt rum som jag inte har gjort klart än men ska det bli som jag vill det så kommer det att ta tid och ork, men jag klarar nog det :) Ska kanske hämta Jimmy ifrån dagis imorn också, kan ju inte vara allt för roligt för honom att vara där så jag plockar nog upp honom på hemvägen :) perfekt. 

Ja men annars tar jag och bloggar imorn för nu tänker jag ta natt, så ni får ha det bäst och sova gott. Puss och kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0