jag kanske gillar det!

Fattar inte varför jag jämt sitter uppe såhär sent, det ger mig bara mindre sömn men ändå längre dagar, fast det är ju inte det roligaste att sitta uppe alla nätter i rad ensam. Måste skaffa mig en natt kompis ;) Synd att du inte är här ni grabben!! Saknar dig så grymt mycket.

Men Tim, jag är inte alls tråkig, bara för att du inte får som du vill, jag gillar kanske att vara taskig mot folk, nää sån är jag inte. Tycker att jag har blivit en mycket bättre människa nu. Har inte alls så mycket att bära på och det tyngsta fick jag släppa av för några veckor sen, enklare sagt, innan sommaren började. Jag är glad att det blev såhär, känner mig som sagt fri, men ändå fast i en källa full av starka känslor för den där "hemliga killen".. Och nej, jag tänker inte berätta vem det är för er kära läsare ;) Han är iallafall grym på att skriva urgulliga sms!


Ja idag har jag tagit det lugnt som bara den, skulle egentligen umgås med Emil men det blev inget, men det var skönare att vara hemma, är som helt slut efter dom här nätterna, så jag har typ halvsovit hela dagen. Hoppas att det blir sol imorn, för jag har verkligen lust att vara ute så jag tror att jag ska ta med mig syskonen och Filip til parken imorn, fast ändå har jag lust att springa, aja ser ju vad jag väljer att göra, det är ju trots allt sommarlov nu så jag hinner :) Kanske drar till Fränsta en stund imorn, jag tycker att dagen ska ha mycket att ge!

Jasså Filip Nordmark, du har fått upp ögonen för samma mobil som mig, det är inte första gången det händer, måste nog ta och snacka med dig om den imorn, men du ska veta att du är en bra vän fast du gillar att härma mig ;) Glad att du finns där! Kommer ihåg att jag skrev "vi borde vara bästisar" eftersom att han och jag kände precis samma sak om några saker, vilket bevisar att han är en bra person som jag litar på till 100! :)

Nä jag skulle nog ta och lägga mig nu så att jag pallar att kliva upp imorn och hinner med allt imorn, juste, måste påminna morsan om det där att hon ska snacka med killen som håller i (kanske) mitt nublivande sommarjobb så att jag kan dra till Kiruna, så jag hoppas verkligen att han kan svara på det, vill verkligen till vännerna igen, måste till kf! Men nu vet ni det så ni får ha det bäst och sova gott, puss och kram!


- Like a sun, bby you shine cause you're wonderful, I still love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0