hetast som brunett

Juste, har nyligen färgat håret och färgen fick bli gyllenbrun. Född som brunett och en vacker fortsättning som brunett blir det också, vill inte bli blond, röd-, svarthårig eller någon annan random färg, nej brunt! :) Visst det är ju fint på andra om dom nu vill bli blonda och så men denna blogg handlar ju endast om en person och personen är ju jag :D Jag får ju oftast kommentarer om mitt utseende och allt är ju postitivt och håret gör ju en stor del av det hela, tycker iallafall jag, vet inte hur alla andra tycker.

Skönt att jag kan vara fri och skriva vad jag känner för i bloggen, fast ändå inte, finns vissa regler förstås och dom följer jag ju så det är ju lugnt :)


Har kommit på att det kanske blir mindre bloggning nu under sommaren, men att jag kommer att fortsätta blogga och göra det så mycket som möjligt, gillar det så det är ju inge problem på just den fronten och ni verkar ju gilla läsa det jag skriver, så det är ju toppen :) Kanske borde komma fler inlägg om åsikter och sånt för att få upp denna blogg, så att jag inte bara skriver om mina dagar och så, det kan ju bli lite tråkigt i längden, fast när jag skaffar mig en lägenhet så lär jag ha en massa artt skriva om, och en massa bilder att lägga in, är så grymt taggad redan nu på att hitta och flytta till en lägenhet :)

Men nu ska jag gå ut och gå men min kära mor och hundarna :) så nu få ni klara er, så ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0