hallelujah!

Snackade nyss med världens underbaraste! Jag blir alltid så glad att få höra hans röst, fastän det är över telefonen. Och det bästa av allt är att jag snart får träffa honom! :D Lyckan är gjord.

Idag har det varit en enorm sol och jag har då inte varit inne nästan en sekund kan jag säga, så härligt väder och jag har spenderat tiden ute. Det var omkring 30 plus idag, inte illa alls:) Hoppas på bra väder till Kiruna. På tal om Kiruna så har jag packat klart allt nu för imorn bär det av med först tåg till Sundsvall för att sedan gå mot lastbilen jag ska åka med, fast innan vi åker så ska jag hämta ut min kära w995 och jag är så lycklig för den mobilen jag har just nu är snart helt trasig, fattar inte hur jag lyckas.. Haha ;) Men då blir det bilder som bara den, ska ta med kameran fast mobilen med 8megapixlar är bättre än den som har 5 (y) Och snacka om tur att min mobil redan är klar, trodde att jag skulle få åka utan den, men nej. Sandra, livet leker för dig! Jag älskar mitt liv ibland, och just nu extra mycket för nu är det bara 2 dagar kvar och sedan ses vi my sexii boy ;)

Eftersom att jag har varit ute hela dagen så har jag även fått mig lite mer solbränna och det är najs! ;)

Imorn blir det avfärd ifrån Sundsvall med Örjan och syrran, sedan blir det att stanna en natt i Luleå och sedan blir det att åka tåg på onsdag mot staden, jag gillart!

Denna dag har bara blivit som jag ha velat ha den känns det som. Fick sova hur länge som helst och sedan kändes det för ensamt så jag gick och hämtade brorsan ifrån dagis och sedan har vi umgåst ända tills morsan kom hem, vi har väl solat och bara tagit det lugnt i solen och sedan blev det att spela kubb. Jag vann mot morsan och sedan vann jag och Jimmy mot morsan, snacka om vilket team! :)


- älskar dig bror!

Men nu måste jag sova för jag ska upp tidigt imorn. Kommer att lämna datan hemma men ni kan vara lugna, jag känner folk som har en dator att låna åt mig :) så jag ska uppdatera men det kan bli brist på bilder just dom där dagarna men jag lovar att fixa en bild-bomb senare ifrån festivalen och utanför + att jag har pengar på mobilen ifall jag inte får en data :) så ha det bäst, sovgott, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0