Everybody going crazy

Idag 23 juni, eller just nu! Vill jag säga grattis till Jimmy Andersson som fyller 18bast, hoppas du har haft en bra dag! :)

Dagen har bjudit på mycket sol! :)
I morse blev jag väckt med våld av min lillebror, han kom nämligen och hoppade på mig och sa att vi skulle till lekparken, snacka om att jag blev rädd, snacka om jobbig morgon, men jag överlevde! :D

Klädde på mig lite fort, gick upp och käkade frulle, det var gott och sedan satte vi fart mot lekparken. Jag och Sara cyklade dit. Jag och morsan kollade mest på när dom höll på att leka men ibland fick jag också vara med på någon kant :) Sedan fikade vi fruktsallad och kakor + festis, gott! :D Sedan for Morsan med Sara och Stella till Fränsta för dom skulle på simskola så jag fick vara kvar med Jimmy och Filip, fick springa en hel del eftersom att de skulle fånga mig, men dom lyckade inte, jag är för snabb ;) men efter ett tag kom morsan och eftersom att Sara var i Fränsta så kunde hon inte cykla hem sin cykel så denfick Filip ta denna sväng.

Ett tag efter att vi hade kommit hem och Sara och Stella hade kommit till oss så plockade jag fram ett spel som vi skulle spela utomhus. Sara och Stella vann och dom fick möta mig men dom vann över mig, snacka om bra brudar det där :) Sedan tog vi oss lite cheesecake, det var gott! :)

Efter ett tag fick vi höra av grannarna att det hade varit en snubbe i grannhuset (stället står tomt). Han hade slagit sönder en ruta i dörren och låst upp och hade gått in och varit där. Så efter att vi fick höra det så gick vi också dit och låste upp och kollade i det huset, lite spännande var det ju ;)

Och sedan har jag inte gjort så mycket mer.
Imorgon eller ja, idag ska jag vara barnvakt igen åt mina syskon och sedan får det vara nog! Jag ska hitta någon och umgås med för nästa vecka åker jag ju till Kiruna och jag vet ju vart jag kommer att bo om nätterna iallafall :D och så vet jag vilka jag vill umgås med på dagen och kvällarna! Saknar er vännerna :)


-saaaknar er brudar!

Men nu ska jag in på andra sidor och spöka så ni får ha det bäst och drömma sött, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0