en dag med Sandra

Svar på tal; Men vad roligt, hoppas att vi kan börja umgås och så, precis som förr Emma :) det hade inte alls varit fel. Vi borde även ses någon dag här under sommaren också :)


Yeman, nu har jag satt mig här igen framför datan och så klickade jag mig in bloggen bara för att jag har en hel del att berätta för er :)

Dels att denna dag for vi till Östersund och badade där eftersom att det spöregnade så vi får ta djurparken en annan gång :) Men iallafall, vi var där och badade, det hade gått några timmar och så började det att pipa helt plötsligt och vi fattade inte riktigt vad det var men sedan sa Örjan att det var brandalarmet som gick och alla var tvungen att gå ut i regnet så jag och min lillasyster Sara småsprang mot en ute pool för att inte frysa röven av oss och till slut fick vi gå in igen för att vi skulle få information, men det var falskt alarm så jag och Sara skyndade oss till en bubbelpool, bara för att dom är så varma ;) Vi var väl där yttligare en timme och sedan for vi och handlade på coop och sedan for vi hem.

Hemma tog vi och käkade, efter det blev tvsoffan ett offer för oss eftersom att allt bad hade nästan tagit kol på oss ;) nä men det var skönt att slappna av iallafall, vi kollade en film och sedan stack jag ut med Zita i sådär en timme, snacka om skönt väder! Sedan har jag Snackat med Emil och vi bestämde att vi skulle ta och umgås imorn, och jag tänker verkligen inte vara i Ljunga då, nej utan jag far nog till Fränsta (y) Träffar nog lite mer folk där än här :)

Och nu sitter jag framför datan och ta det chill som bara den, sitter och planerar lite smått med Martin Forss om hur det kommer att bli till kf, han ska nämligen fixa in mig i öltältet, under hans jacka, men jag säger bara; "lycka till grabben" :D Och om jag inte kan komma upp till kf så ska han sno eller låna ett plan för att komma och hämta mig, riktig gullig kille om han hade fixat det, haha.

Men nu ska jag ta kväll så att det inte blir så sent, somnade först vid 3- halv 4 eftersom att jag fick en del gulliga sms, och några tårar, men så kan det vara och nog snackat om det nu, cause, I'm happy! :D Men ni får ha det bäst och sova gott. Puss och kram underbara läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0