140610

Känner mig rätt tråkig när jag inte bloggar, känns inte helt okej, men vafan, jag lever livet iallafall :D

Idag har det varit rätt bra väder, men inte sådär riktigt sommar väder fast bättre än i Kiruna fick jag höra så jag är nöjd. Men jag vill ändå till Kiruna bara för att jag vill träffa folket och hinna vara med om Kirunas största händelse som händer engång om året, juste Kirunafestivalen, KF helt enkelt :) Men jag får se om morsan släpper mig dit eftersom att hon fick höra idag och det blev nämligen en överraskning för mig med, jag, syrran och farsan kanske sticker utomlands veckan efter kirunafestvalen, och det är ju något jag gör mer än gärna kan jag lova! :D

Till idag då.
Idag har jag vaknat, käkat frulle och stuckit till annikas hund och katt center men jag kunde inte byta in halsbandet eftersom att det inte fanns rätt storlek, men hon får väl klara sig då, men jag köpte iallafall lite godis åt vovven så nu är det dags att sätta igång och träna henne, hård träning nu i sommar och till slut kan jag kanske skaffa mig min alldeles egen för jag vill ju ha en speciell ras, nämligen en Shetlands sheepdog så otroligt söööta hundar!


ETT MÅSTE!

Sedan har jag hämtat hem brorsan ifrån dagis och fixat käka och sedan stack jag ner til kiosken för att posta ett brev som är super viktigt! Men nu behöver jag inte oroa mig över det brevet något mer :) Och efter det har jag väl bara tagit det lugnt, så lungt att mitt rum ser ut som ett bombnedslag, det är hemskt och jag måste ta tag i det, helst imorn, men imorn ska jag följa med Sara till simskolan eller ja, när jag har lämnat henne där så sticker jag till morsan jobb och är social där ett tag, typ en timme och sedan drar jag tillbaka till badis och sedan hemåt igen, trevlig dag ;) och så måste jag träna med Zita!

Men nu blir detta inlägg inte mycket längre eftersom att jag ska slå på en film och försöka somna tidigare för engångs skull, juste, innan jag glömmer, gott folk mina pengasr på mobilen är slut, fyller på fortast möjligt! Så sovgott, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: emmaa

Hejsan, vad blev det för gymnasium för dig? :) puss!

2010-06-18 @ 21:32:02
URL: http://emmam94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0