130610

Hej ni underbara!

Har inte hunnit skriva riktigt eftersom att jag vaknade rätt sent och sedan har jag varit social med familjen. Och efter det gick jag ner och bytte om och efter det gick jag ut och lekte med hundarna och sedan hjälpte jag morsan och nu sitter jag här och känner lugnt tills jag, mamma och Linda ska åka till Ånge för att handla och sedan ser jag ju vad dagen har att bjuda, hade behövt packa upp allt eftersom att jag inte orkade igår, så när jag kommer hem ska jag fixa det, check, eller det var kanske då jag och morsan skulle ut och gå, aja, jag ser ju hur det blir :)

Jag har en extremt bra nyhet för mina älskade vänner som bor i Kiruna! :D
Mest troligen kirrar jag biffen och kommer upp till Kirunafestivalen, och det lär ju bli mitt sista farväl så att jag inte bara rymmer ifrån er, saknar er grymt mycket!

Fick grymt söta sms ifrån en kille igår, eller det är samma kille som ringde mig här för någon dag sen och jag var bara tvungen att spara det första smset jag fick ifrån honom.

JAG SKA FIXA DET! Jag ska komma upp till kiruna då festivalen är, jag ska vara hemma igen när det är gatufestivalen också, I CAN DO IT!



Men nu ska jag dra, lär ju blogga lite senare. Så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0