070610

Detta blir första och sista för denna dag eftersom att jag inte har hunnit varit hemma någonting så har jag inte kunnat skriva. Detta inlägg blir dock inte så långt men det gör ingenting :)

Just nu sitter jag hemma hos Christian Eriksson och ska väl vara här ett tag och sedan drar jag till loffe för att sova där :) ett plus imorn är ju att jag har sovmorgon ;) vilket lyx va? Nä men det är inte ofta det händer och imorn ska vi och bada, får se om Mange jobbar imorn så kan jag ju vara social med honom en sväng :) det är ju alltid trevligt.

Annars så har jag varit i skolan och tråkat, varit på safari och fikat och sedan umgåst med Tim och ja, det är väl det min dag har bestått utav :) men det är fint!

Men nu blir inte detta inlägg så mycket längre, så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0