060610

Idag blir Manges katt "Ninja" (?) 12 veckor! Så grattis till dig sötkillen! :)



Aja, över till dagen. Idag har jag och Rebecka vandrat till kvantum bara för att vi inte orkade gå till coop som ligger typ 100 meter längre bort, så då fick kvantum funka fint :) Jag köpte sånt där medel till finnar, kommer inte ihåg vad den heter, men jag hoppas den funkar, vill ju inte ha finnar till skolavslutningen :) och så två munkar och en dricka, det var jätte gott kan jag meddela :D fast när sommaren börjar så ska jag sluta alla såna där goda saker och börja träna på egen hand, och jag tror att jag kommer att lyckas :) Har ju två hundar där hos morsan så det är ju bara att dra på skorna och sätta igång och gå (y) I can do it!

Sedan har jag, Rebecka, Sandra, Michaela, Josefine, Joanna och Åsa suttit hemma hos Josefine och skrivit klart slutshowen, skönt att det är klart så nu är det bara att hitta folk som kan spela rollerna och samla in pengar och sånt :) Och ett plus, det är bara en vecka kvar, vilken lycka! :D Hoppas på väldigt fint väder i veckan! :)

Längtar till onsdag!
2 saker sker den dagen! :)
Först så ska jag klippa mig och sedan blir det grundenten mot kvällen, längtar så mycket! :)
Sedan på torsdag är det dags med slutshowen om det nu blir något, vilket jag tror att det kommer att bli :)
Fredagen efter det är det skolavslutningen, dit längtar jag allra mest! :D

Sedan har jag lagat mat och det fick bli kyckligsoppa, den var jätte god! :D måste vara kung på att laga mat. Det är ju ett plus till när jag ska flytta :) och vegetarian ska jag absolut inte bli ;D älskar kött!


Det känns rätt skönt när det är en som har samma problem som mig och att vi snackar om det, finns så mycket att säga och hur de olika vinklarna är i det hela. Hur vi ser det hela, vad vi skulle ha gjort och så vidare, det känns verkligen skönt! Tack Wilma Krook! :)

Annars så sitter jag och käkar glass nu, det är väldigt gott! AAAH, GLASSMONSTER!! ;) Och solen skiner utomhus nu, rätt skönt efter att det har snöat och haglat "efter regn kommer solsken" fast i detta läge; "efter snö och hagel kommer solsken" ;)

Men nu ska jag ta och käka upp min glass så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0