Nu är jag snart framme i stan. Endast 2 t...

Nu är jag snart framme i stan. Endast 2 timmar kvar och förhoppningsvis går dom fort :) gubben som jag åker med är inte ante längre utan det är någon annan som skulle åka tidigare ifrån luleå och det är jätte svårt att höra vad han säger för han snackar svin tyst och så säger både martin och mattias att dom som snackar tyst är våldtäktsmän :-o off dom är så tröga bara för att jag är utsatt för detta just nu :s det är som mera synd om mig.. Men snart framme och det är ju ett plus :) när jag kommer till stan ska jag lura med martin för att köpa en glass och senare idag ska jag väl umgås med filip en sväng :) det var trots allt ett bra tag sen sist, ni vet killen som är min bästavän bara för att han är så otroligt bra :) men om jag sover ett tag så slipper jag snacka med honom + att det går fortare att komma fram men jag vet inte om jag vågar sova nu när martin och matti har ''skrämt'' mig :-d Haha nä off nu ska jag ta det lugnt :) så hare king, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0