mat på ett tag

Yes, just nu sitter jag bredvid syrran och väntar på maten ska bli klar, rätt gott med kyckling kan jag säga :) Vi har nyligen varit i Fränsta en sväng där vi tog och handlade lite och sedan såg jag en person där som jag total dissade, rätt åt honom, tihi :)

Och innan det var vi hemma hos Bella och spelade rappa kalja rätt roligt spel men vi hann inte spela klart det eftersom att vi skulle hinna käka innan klockan blev så mycket, men nu är klockan rätt så mycket ändå, men det är ju snart klart så jag får väl nöja mig med det :)

Efter maten ska jag ta och skriva om någonting jag hade velat uppleva fast nu ska jag inte ta åt mig äran för det var nämligen Filip Nordmarks idé och det lät som en rolig grej men det får ni veta sen ;) så hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0