Kolla lägenhet

Nu är jag och morsan påväg till Sundsvall eftersom att jag ska hitta en lägenhet som jag ska bo i under tiden jag pluggar, men efter det lär jag ju antingen plugga vidare och kanske flyttar igen eller så stannar jag kvar och söker en ny lägenhet :) eller det där vet jag inte än, men det är så roligt att planera framtiden :-d och idag får jag se om jag ska bo där också, vill inte bo på ett ställe som ser ut som, ja jag vet inte vad. Men är det inte allt för litet och inte ser ut som en ungkarls lya så kan jag nog tänkas bo där :) livet leker ibland och just nu leker det så otroligt :-d men jag skriver senare så får ni reda på mitt svar :) hare king, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0