I love it!

Hej folket som läser just min blogg! :)

Som ni har märkt var vädret väldigt fint idag eftersom att jag inte bloggade någonting idag förutom just nu men just nu är det ju en annan dag också så det kanske inte räknas, men ni blir ju uppdaterade iallafall och det är ju bra :)

Har väl egentligen inte gjort något jätte speciellt idag. Vaknade gick upp och väntade på att frukosten skulle komma hem så att jag fick käka, sedan har jag funderat på hur min nya design till bloggen ska se ut men jag kom inte fram till så mycket egentligen, tänkte på bilder där nere men det har rätt många och det är inte så roligt att härma folk så jag ska försöka hitta på något felt nytt som jag verkligen trivs med :) Sedan har min syrra haft ett önskemål om att jag ska fixa en blogg men design och allt men sånt tar tid när jag själv inte vet hur min ska se ut, det är ju trots allt jag som går i första rum här ;)

Sedan for jag och morsan och handlade lite, vi köpte glass! :D och en del andra saker. Sedan for vi förbi Bella en sväng men där hände det inte mycket så vi for hem och tog det lugnt, satt ute i solen och hade det mysigt. Hjälpte dels min syrra med smink och råd om det, och imorn tycker hon att jag ska få sminka henne, men vi ser ju hur det blir med det :) Kan ju vara lite snäll iallafall.

Sedan har Bella och dom kommit förbi oss i några timmar och sedan blev det att grilla, snacka om gott! :D Sedan följde jag med morsan till Fränsta för hon skulle fixa in syrran och Felicia på "området" hon hade nämligen fått band ifrån jobbet fast det var bara för 2 men även jag fick band, happy? Nja vet inte, det var som inget storslaget, 2-3 stora tält med massa bänkar, nja det suuu-uger garanterat där! Men får se om jag drar dit imorn, men mest troligen inte.

Aah sen har jag umgåst med familjen och sedan snackade jag med Christian och sedan for jag och hämtade syrran i Fränsta med moppen (y) YEAH... not. Nä men det var skönt att komma ut lite :)


tihi älskar dig syster!

Och just nu sitter jag i sängen och väntar på att älsklingen ska ringa mig, eller om jag ska ta och lägga mig, det ser jag ju inom kort och då får han antingen skylla sig själv eller helt enkelt snacka med mig :)


Måste säga att det ser bra på fronten på min statistik, jag gillar det men jag vet att folket där ute kan bättre! ;)

Men nu ska jag ta och välja en film som jag ska kolla och sedan blir det att sova eller snacka, men ni får sova så gott, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0