Hejhej ni underbara läsare! :) nu sitter ...

Hejhej ni underbara läsare! :) nu sitter jag i bussen påväg mot vittangi där ch ska hämta mig, blir säkert jätte skoj att få se ''hans by'' ;-) vad som kommer hända där har jag ingen aning om men det lär jag ju se :) igår när jag kom fram till kiruna så fick martin hämta mig och så drog vi och lämnade min väska hos mommo och sedan drog vi och köpte glass, gott! :-d sedan var jag med honom ett tag och när han skulle dra hem så fick han skjutsa mig till filip (den bästa ;-)) vi kollade film och tog det absolut lugnt. Det var iallafall jätte kul att träffa dom båda eftersom att kf var senast jag såg dom :) och i morse har jag gjort mig i ordning och sedan hämtat det jag skulle och en dricka och nu sitter jag i bussen och nu, hare king, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0