Godmorgon! Det är ett under att jag är vak...

Godmorgon! Det är ett under att jag är vaken nu men ändå inte så konstigt när det kommer in mygg i stugan som vi sover i och tack vare det har jag varit vaken i några timmar, vaknade där vid 8 om ni undrade och sen dess har jag inte kunnat sova så i natt blir det en tidig kväll. Måste berätta om gårdagen :) när vi kom till johans stuga så satte alla 3 grabbar igång och fiska fast det dröjde inte länge innan vi gick in eftersom att det var massvis med mygg :-o och när vi kom in så tog vi det lugnt och sedan fram med partydrickan och jag fick välja mellan öl eller vin och eftersom att öl är svin äckligt så valde jag vin som jag blandade med sprite, ny grej för mig men det var inte så farligt att dricka och så blev man påverkad rätt fort också, rätt nice :) efter ett tag bastade vi och sedan hoppade vi i bäcken och snacka om att det var kallt, förvånar mig inte om jag blir sjuk :s men det var lätt värt för det var ju naken bad, yeah ;-) nä men det var allmänt roligt bara :) sedan fick jag ha det mysigt med raringen och redan blev det att ta kväll vid 4-5 så jippi, jag har ju garanterat sovit längst av alla, not. Alla sover än iallafall. Förhoppningsvis dra vi till stan idag för det var snack om det igår, det blir ju ett grymt plus för mig + att jag saknar MIN säng! Har så förbannat ont i ryggen och hemma finns det inga myggor heller, fyfan vad jag saknar ljungaverk för en gångs skull, amazing! Men tur är väl det, jag har ju trots allt flyttat dit :) en annan sak innan jag avslutar är att ch har en grymt schysst syrra, jätte trevlig och så har jag hittat min nya badkompis ;-) vilken lycka :) aja, hare king, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0