godmorgon!

Som ni ser är klockan inte alls mycket nu och det är helt otroligt att jag är uppe just nu men ska jag vara ärlig så är det för eran skull eftersom att jag snodde Örjans plats i lastbilen bara för att han ska lasta av :)

Vi har vaknat för några minuter sedan och medan vi stod och väntade så körde en annan lastbil framför oss så att vi fick vänta ännu längre, suck! Men nu står vi iallafall här på K rauta i staden Umeå för att sedan åka mot Luleå så snart är jag framme till mitt mål :D

Får se om jag får åka lastbil hela vägen till Kiruna eller om jag måste åka tåg, vi får se helt enkelt :) Men jag är inte framme förrän imorn och imorn måste jag hinna hämta ut pengar och så måste jag till ett till ställe för att hämta en sak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0