.

Flytta ifrån eller gömma sig ifrån sina problem funkar inte har jag märkt en lång tid nu. Jag har alltid sett dig som "det bästa" men i nu läge få du gå utan mina ord och jag dina. Jag vet inte vad jag ska säga men jag kommer nog inte sakna dig eftersom allt som hänt den senaste tiden, du förändrade dig till en person som jag inte vill leva med så fast jag visste att jag kunde berätta allt för dig så ville jag inte bara för att jag kände att den personen som fanns i min närhet inte var du utan den du hade blivit istället för den du en gång var... Visst människor förändras men aldrig sådär men jag kommer aldrig hata någon som jag en gång älskat. Vi visste nästan precis allt om varandra men sen blev det som bara svart och ingen slutände är funnen. Det sägs att man aldrig är utan men alltid med men där backar jag och säger hellre utan än med, det funkar inte mer fast jag vet att du försökte in i det längsta. Ord sårar och i vissa tillfällen så finns det inge förlåtelse att ta ut längre, chanser som du fick men som sedan brast, någongång tar det även slut och du har ingen att skylla. Allt jag önskar dig nu är en bra fortsättning i livet utan mig för jag klarar inte av dig längre, förlåt men det är så jag känner.. Minnen kommer alltid leva vidare och tack vare dom är du en person som är värd att berätta om och jag kan säga att jag saknar ditt riktiga jag som den du var inför mig, du var stark men hade ändå tårar på kinden när vi trodde slutet var nära. Du är ingen dålig människa. Det var alltid du som tog mig ifrån dom stunderna när allt kändes botten, dina ord, ditt leende och dina varma kramar var det som gjorde mig glad tills den dagen då du förändrades. Någon borde få dig tillbaka till jorden, få dig ur dina drömmar och få dig att glömma, glömma det som engång fanns mellan oss och varandra. Tiden gick fort men nu är den över och det är svårt att förstå, man sårar eller blir sårad, inget håller förevigt.. För varje steg jag tar försöker jag glömma men man blir alltid påmind av minnena. Jag kanske inte vet det men dessa är de stunder som jag kommer komma ihåg mest av allt, när vi satt på olika platser och den enda kontakten var smsen när det var bråk. Det gör ont när sanningen kommer fram men ännu värre när lögnerna visar sig.. Vi känner inte varandra på något sätt längre, jag sökte efter kärlek i en tom värld. Du förändrade mitt liv och mina mål inför framtiden. De gånger jag har gråtit för oss när vi har varit i bråk och sagt en massa ord som man sedan ångrar bara för att man inte menar det längre, allt har sitt slut och orden sårade och du har nu försvunnit i ett mörker och denna gång tänker jag inte leta efter dig igen. För jag tror vi är menade att vara ifrån varandra istället för med varandra. Det är svårt men jag måste börja gå vidare utan dig, du är ingen för mig längre och fast du ångrar dig så kommer jag inte vända mig om igen fast det är för din skull och fast löfterna säger något annat men dom följer även med dig när du gick och när vi lämnade allt. Sagoslut kommer alltid vara det bästa men vi lever i verkligheten och måste genom lida det och släppa den man älskar men efter alla nätter utan sömn och istället är fulla av tårar så blir man bara starkare, tro mig, jag vet. Jag önskar dig ett bra liv vännen, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0