9 Januari 2010

Hej ni sockersöta!

Hur mår ni? Själv är jag lätt deppig eftersom att den jobbiga tågresan snart blir av och att skolan ligger runt hörnet, typ.

Hann inte skriva något imorse, har egentligen inte tid nu heller men jag måste ju skriva något idag för jag kommer inte kunna skriva något på tåget sen förutom i min "Hejhej tågresa" (Min personliga blogg som jag skriver i varje gång jag åker tåg och då datorn är med). Min dag började med en dusch och sedan gick jag upp och var social med alla andra och sedan gick jag ner för att packa lite men kunde inte packa allt då för en liten del av det jag skulle ha med var på tork och det är bara en sak till som jag väntar på. Sen har jag varit i Fränsta en sväng med mamma för att handla lite till maten och min tågresa, fast jag blir utan en Bj's nu, SURT! Efter det började vi med maten och sedan käkade och efter det blev det kladdkaka till efterrätt, rätt gott men finns godare. Och nu sitter jag på mitt rum för jag har några saker till att packa ner men jag måste bränna ner filmer till skiva från den andra datorn + lite musik till min egen och det tänker jag börja med nu så jag hinner umgås med familjen så har det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0