8 Januari 2010

Hej sötnosar!

Just nu har jag tagit min mors dator eftersom att jag inte ids gå ner till mitt rum, starta min dator och sitta där i ensamheten för det är trots allt den sista dagen jag är kvar hemma hos mamma och dom andra så jag kan lika gärna sitta här och skriva ett inlägg åt er. Fast det är en står skillnad på dom här tangenterna och mina så det går lite halvt segt eller rättare sagt halv fort, hihi.

Idag har jag vaknat där vid 11 igen eftersom att skolan börjar snart och det är suck! Så när jag vaknade klädde jag på mig och gick upp och käkade frukost. Sedan gick jag ner till mitt rum och satt där ett tag och bytte kläder innan jag och resten av gänget skulle sticka till Fränsta för att handla till myskvällen vi ska ha ikväll. Direkt när jag kom hem så satte jag upp fågelmaten i busken utanför där dom flesta fåglarna håller hus och tack vare Sara så köpte vi mat åt dom små. Efter det satt dom små + jag (haha) fast klistrade framför fönstret för att kolla om dom käkade. Sen åt vi alla en varsin Billy's, min var godast, såklart! Och nu sitter jag här i morsan rum för först hjälpte jag brorsan med några banor i hans Hulken spel, blev lite less på det så mamma fick ta över, haha. Så nu sitter hon och Jimmy och spelar Hulken för fullt medan jag sitter och skriver några rader till er. Haha brorsan kom nyss med kakburken full av kakor eller iallafall nästan så nu tänker han väl göda upp oss.

Men nu ser det ut som att dom behöver lite hjälp i deras spelande så jag ska väl ta chansen och spela hjälte i det hela, haha så har det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0