7 Januari 2010

Hej ni underbara!

Hur mår ni? Själv mår jag otroligt bra!
Nu sitter jag här igen fast denna gång har jag tagit min syrras dator, ssch! haha Men det är lugnt för hon vet redan om det för hon står här bredvid och spelar wii och det ser ganska roligt ut från min vinkel, haha!

Idag vakanda jag där vid 11 och gick upp där morsan och syskonen stod och bakade och efter att dom bakat klart så tog jag tag i arbetet och fixade scones åt oss och gott var det också. Sedan fjanta jag och syrran oss lite extra mycket med lite bilder och så, hehe. Och sedan har jag har jag inte hunnit med så mycket mer faktiskt men det lär jag hinna med tycker man ju.

Men nu ska jag ta och göra annat med dom roliga, sociala och så ska jag se om jag kan fixa lite besök hem hit så har det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0