300110

Hej sötnosar!

Vaknat för någon timme sen av mig själv ;s fast jag inte har sovit många timmar i natt för det första kom jag hem där vid 3-4 på morgonen och sedan ringde Magnus Johansson mig där vid 6 och snackade någonting om Hento men jag var som lite mer borta av min trötthet så jag fattade typ inget.

Går kvällen hade mycket att bjuda på tillochmed att du kom fram och bevisade dig vara ett svin! Fan vad jag hatar dig från den stunden igår, det var något jag inte trodde om dig och du satt tillochmed och grät medan vi snackade om allt, du sa även att jag har lärt dig bli den du är idag för att du nu kan bevisa dig vara dig själv i alla lägen men det var bara ord för sanningen kom kort därefter. Du bevisade ingenting, allt var lögn och du förtjänade allt du fick den kvällen ifrån min sida tillochmed alla ord jag står fast vid och det gör jag än, hur kan en människa visa sig så svag? Så låg? Jag vet hur du är men jag vill inte ha något med dig att göra längre, jag trodde ett samtal kunde vara något bättre men nu ligger du inte ens med, blotta tanken av dig gör mig bara så sur. Nä men försökte verkligen, och man tycker ju att man kan vara mer normal och inte vara så självisk, dina ord finns inte, allt var lögn, och du den största.

Men jag behöver inte dig! Jag klarar mig mycket bättre utan dig som inte ens kan tänka på sig själv och sitt eget bästa. Jag är inte ledsen för någonting utan mer glad, glad fast ändå arg men det är bara när tankarna kommer upp. Finns du bara till för att förstöra?! Nä dig vill jag inte ha något med att göra något mer, dra åt helvete grabben!

Det var även trevliga personer som man mötte, kvällen började där vid 11 på kvällen, stack och mötte Joel så följde jag med honom och sedan en massa andra, kvällen slutade även bra fast hade varit skönare att få ha hela sängen för sig själv, haha ;) Varmt blev det iallafall så det räckte men det är mysigt (y). Men nu skricker magen efter mat så nu tänker jag dra och fixa frulle och sedan vänta tills mamma ringer så jag kan berätta några saker som jag inte får glömma!  Så ha det bäst puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0