3 Januari 2010

Vad ska man göra när man inte ens är trött och en natt som denna fast den är precis som alla andra nätter, är inte trött alls fast man vaknar "svin" tidigt så somnar man där vid 4-5. Fick nyss ett ryck och städade rummet så nu behöver jag bara föra bort smutstvätten och några få saker till sen är det klart med det, great.

Haha syrran är iallafall social över msn för att hon inte heller kan somna så jag har ju lite tur för i natt iallafall, men hon lär väl somna vilken minut som helst ändå så shit the same.

Undra vad jag ska göra idag då eller ja, senare idag efter min "skönhets" sömn,  så det återstår att se. Men nu drar inlägget mot sitt slut och jag ska hitta på något som gör mig trött så hare, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0