27 Januari 2010

Hej sötnosar!

Jag har nyss käkat och kollat Skönheten och Odjuret, kan säga att den var lätt värd att se, så fin, älskar den just från denna stund! Maten var god bara för att den var gjord av mäster kocken Sandra Hjortborg :) Fan vad bra dom flesta tecknade filmerna ifrån min tid är bra, haha nu låter det som att jag är skit gammal ;D haha. Nu vet jag inte riktigt vad det blir av dagen men jag orkar inte göra något speciellt så det kanske blir en film till om inte annat. Blev inget gym för min del idag eftersom att jag körde slut på mig själv och har värsta träningsvärken men det är så det ska vara!

Imorn från klockan 2 till halv 4 ska min grupp och bowla snacka om lätt värt att välja friskvård på elevensval, gillar! Men nu ni kära så ska jag ta och kolla efter fler filmer eller kolla om Scrubs har börjat på tv eller om det är något annat spännande på någon kanal eller så får det bli att springa förbi Rebecka en sväng för att se vad hon hittat på:) Men ha det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0