230110

Hej sötnosar!

Som ni ser verkar min morgon ha blivit helt perfekt men innan det blir så så fattas det ett samtal :) Jag gör det och jag kommer göra, så glöm det du vill! Ooh yeah, jag har märkt vart allt är påväg och det är uppåt, betygen visar mig en stor glädje som väntar som jag har planerat länge nu eller ja, sen sommaren. Nu är det bara några månader föralltid, kanske ett besök funkar men det lär man ju se då! Och det finns även en till sak som händer snarast! Och jag kom på att syrran även kommer upp, mirakel förfan, höhö.

Jag har hittat det jag sökt och du verkar vara perfekt i mina ögon, grabben! Dagarna med nedränkning är redan igång och snart är det tillochmed mindre än 100 dagar, 140 dagar 12 timmar 35 minuter 30 sekunder (y) gilla! fast om vi bara ska räkna med skoldagarna så blir det ju ännu mindre eftersom att dom knappt kan räknas för att dom ändå går för snabbt ;o

Men nu raringar blir det frukost för hela slanten och sedan ska jag börja med min insändare (y) och sedan blir det ett hål i schemat som går att fylla och sedan blir det "kalas" haha måste gå med Rebecka dit för annars lär jag gå vilse ;D haha nä men ha det så bra, pusshejs!

Worth Dying For - Rise Against kärlek till låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0