190110

Hej raringar!

Nu är det bara 4 månader kvar tills jag fyller år! haha lite långt men vafan, blir ju 16 istället för det lilla 15 (y) höhö.

Idag var det skola, som vanligt men det gick fort idag och imorn ska iallafall jag och Rebecka till Bolki för att spana in stylist program (y) inte illa, vi slipper ju so iallafall. Dagen började med gyyyympa (älskar!) sedan blev det en massa tråkiga lektioner, slutade iallafall halv 2 eller ja, lite innan ;). Drog hem och någon timme efter blev det våfflor med sylt och grädde för hela slanten, gott! Sedan blev det gymmet och efter det blev det bad och mycket snack men det är alltid roligt. Men det tråkiga är att jag just nu sitter alldeles ensam hemma eftersom att alla är borta förutom hunden och katten då.

Har lust att göra något riktigt coolt som att hoppa fallskärm, mm det hade varit grymt skoj eller bungyjump, fyfan! Det står med på min MÅSTE lista innan jag dör! Där det finns en hel del måste saker att göra, great! Men nu ska jag göra annat innan dagen för mig tar slut så pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0