160110

Hej sötnosar!

Just nu sitter jag här och skriver i en reklampaus så jag lär inte hinna skriva klart allt precis nu men jag ska försöka.

Jag har inte orkat skriva något tidigare idag och varför vet jag inte riktigt men skit samma huvudsaken är ju att jag skriver nu (y). Jag har även varit med Tobbe idag men det var jag inte länge eftersom att han skulle till gymmet så jag drog hem och städade och efter det blev det pizza för hela slanten, gott var det! Men det blir säkert pizza snart också, är lite hungrig och jag har ju kvar så, great. Sedan har jag typ bara kollat tv och varit social med en del. Och nu kollar jag på en film med namnet, ingen aning?

Aja kanske skriver något senare annars lär jag skriva imorn, antingen före gymmet eller efter men något av det blir det iallafall så ni kan vara lugna.

Du är as snygg grabben!

Nu börjar filmen så har det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0