kvälls inlägg

Känner bara för att skriva några rader innan det blir att lägga sig i sängen och bara stänga ögonen och komma bort från verkligheten och till den där extremt underbara platsen i drömmarna. Det lät jätte härligt tycker då jag :D

Hemma, hemma, sova hemma blir det i natt för jag pallar inte skriva och definitivt inte gå ;o

Efter denna vecka är jag totalt slut och hade bara vilja sova bort hela helgen men icke då, jag och några till ska ha väldigt skoj har jag bestämt! haha ;) .

Off något som är tungt är att platta håret på morgonen eller egentligen när som helst men ändå lättast på kvällarna så efter detta inlägg blir håret plattat!

Och förresten vem fan är så mobbad att man drar raggen på luossa?! ;o ;) haha skriver bara detta eftersom att jag såg dig köra förbi här utanför ;)

Men nu; avsluta detta, platta håret och sedan borsta tänderna och lägga sig i sängen och bara känna den härligt känslan ;D så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0