.

som att vara förvirrad inuti en djup dimma.
det är svårt att veta när dina svar inte är några svar på mina frågor.
jag kanske trodde för mycket men ändå vet jag om att du har en stor plats.
denna gång tänker jag inte bli besviken, jag ska stå upp hela vägen.
jag känner mig tom fast ändå hel.
att falla in i en förälskelse så fort och inte veta hur det kommer bli.
jag tror på dig, på oss men jag är rädd att jag måste lämna dig.
det är som att du känner det på dig, för utan ord kan man aldrig veta.
du är allt när allt känns botten fast du inte vet om det själv.
genom att bli träffad av din blick, känna dina armar om mig och dina kyssar,
allt det gör mig varm men jag är ändå fast i mörkret, utan svar.  
att se dig om nätterna sova där bredvid mig i dina stora säng.
jag är endast lycklig av att veta om att du finns där.
men man kan aldrig förutse framtiden mellan oss.
fast i tankar och funderingar, stora förändringar med omvärlden.
jag vet om att jag gillar dig mer än bara en vän,
för varje gång vi ses så bevisas en ny del av dig som bara blir bättre.
du gör saker, även säger saker som jag faktiskt älskar mer än annat.

och jag tänker inte tveka för jag vet att jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0