.

Jag fattar inte hur du kan vara så kall..? Vi ha kännt varandra hela livet men ändå verkar du vara någon som inte bryr sig om det vi tyckte en gång i tiden, då när det var du och jag mot precis allt, det enda vi fick göra varje dag var att kämpa för att inte ge upp och sedan lämnade du mig bara sådär och nu är allt bara en katastrof.

Inser du inte vad du gör för fel? När har du tänkt klara dig och förstå att man inte kan vara så självisk jämt och ständigt? Ett löfte är ett löfte och bara för att man blir sur och grinig så behöver man inte bryta det utan man ska jämt försöka! Jag är less på det du verkar vara värsta idioten när inte jag är där men när jag kommer dit så kryper du nästan till mig bara för att få råd, bli normal eller något liknande. Den personen jag hör dig vara är inte alls du, utan kan du bara vara dig själv när du vet att det är någon som skyddar dig är i närheten?

Nej, jag tycker ditt spel är falskt, du snackar om folk bakom ryggen, som om dom var det värsta du kände till och ändå så umgås du sedan med dom, du är precis som en annan person som jag kände som fick dra för att den personen var falsk, precis som dom andra svinen! Jag vill inte att du ska vara som dom andra, jag vet om att du inte är som dom andra, du är något bättre!

Förlåt för dom gångerna jag lämnade dig själv hemma bara för att jag själv ville ha roligt, det var dålig stil jag vet men en människa förändras ändå inte bara därför, det finns så mycket som du glömmer att jag har gjort för dig, jag har alltid funnits där för dig och fast jag är arg eller besviken på dig så kommer jag ändå älska dig, du är den bästa jag har, det finns fler som jag skulle kunna känna likadant för men det är endast för dig jag verkligen skulle göra allt för! Det kommer jämt vara du och jag, spelar ingen roll vad som händer!

Det finns en hel del tid vi måste ta igen bara för att vi har levt i skilda världar, trott på helt olika saker om livet och sett allt från olika vinklar. Jag är trött på att det ska bli missförstånd men jag lovar dig, börja bete dig normalt även fast jag inte är där så ska du se att det ordnar sig, man måste ordna upp saker i livet men man ska alltid ta ett steg ifrån det som hänt för att komma vidare till något som kan vara så mycket bättre!

Du är min lillasyster och det kommer du alltid vara, ta hand om dig vännen och försök inte spela något spel som du inte själv inte förstår dig på. Bevisa att du är bättre än de idioter som vandrat förbi dig och dom jag har sett, stå på dina egna ben, ta straffet du får för du blir ändå fri sen, allt är för att du ska lära dig att förstå att livet inte är ett ställe utan regler. Jag saknar dig verkligen!



I found those pictures I took
That you were looking for
If there's one memory I don't want to lose

And I think you should know this
You deserve much better than me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0