5 Februari 2010

Heeej snyggingar! 

Från och med denna stund så har jag skrivit 100 inlägg(!!) sedan jag skaffade min blogg, snacka om stolt f15 ;) haha. Och detta är bara en bra början på något stort ska ni veta ;) jag har som mina drömmar än :)

I'm only gonna break break your break break your heart

If you fall for me
I'm not easy to please
I'mma tear you apart
Told you from the start, baby from the start.

Men nu ska jag ta och slösa några kronor från mobilen och kolla vad kvällen har att bjuda på, det är ju trots allt fredag ;) om inte annat så hittar man väl några härliga människor som man kan umgås med. Men nu blev det ju ännu mer men vi får höras gänget ;) ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0