270210

Hej ni finaste!

Fredagen hade mycket att bjuda på och det satt fint med lite annat för en gångs skull ;)

Hela dagen startade med skola och slutade på lördag morgon.
Efter skolan där vid 6-7(?) tog jag och packa mina grejer och stack till Rebecka för att fixa mig och välja kläder och så vidare efter ett tag kom Elias dit och var social med oss :) Vi ringde runt lite här och där och till slut ringde jag Jonas som var snäll och kunde skjutsa oss till blå kåken där festen ägde rum, trevligt folk fanns det där och vissa man inte gillar alls, aja festande fortsatte och jag bjöd dit några stycken så att jag hade en hel del att vara social med och hänga med (y) . Sedan skulle det bli efterfest på rönnplan och det började ju bra tills ett irriterande "ting" kom och skulle börja kaxa men det löste sig och jag bryr mig inte det minsta om det och lika bra för det mår jag :D

Rebecka och satte i famnen bredvid mig i soffan och hjälpte mig fast egentligen hade jag inte behövt det eftersom att jag blev bara ner tryckt i antes famn och buhuu! ojoj, shit happens. Tobias Keskitalo var även en person som kom och drog henne undan för egentligen en fest med slagsmål är ju inte någon speciell höjdpunkt, right? ;)
Sedan tog jag och snacka med honom inne på toan och man hade som en del att säga för det var ett tag sen vi snackade. Sedan drog vi eftersom att jag orkade inte vara kvar så jag skulle hem och sova men istället så var jag ute och frös röven av mig bara för att jag ville vara med Tobbe och prata med honom och man får alltid höra samma sak "fan vad jag har saknat det där leendet".

Iallafall så skickade jag hem Elias och Rebcka först med Jesper Keskitalo för jag ville åka med Tobbe men när dom väl kom tillbaka så satt Rebecka kvar men lika glad för det är jag :) Vi kom hem till porfyren och sedan frågade jag Tobbe en sak och om han lovade det och jag får se idag om han håller det han lovade eller om allt bara var fejk vilket jag inte hoppas på. Men trevlig kväll iallafall och jag älskar er, ni är grymt sköna! :)

Nu tänker jag bjuda på lite bilder på helt underbara personer


Rebecka och Elias


Rebecka, Elias och jag


Dennis "azzo" Unander


Rebecka och jag, och denna bjuder jag på! ;)

Men nu måste jag hämta mina grejer ifrån Rebecka och det ska jag göra nu! och sedan blir det duschen :) så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0