27 Februari 2010

Hej ni sockersöta!

Var förbi Rebecka nyss eller ja, jag har suttit i hennes soffa i några timmar, fyfan vad seg man är! Håller på att somna hela jävla tiden och det är inte nice -.- .

Men vi snackade iallafall om går dagen och jag fick höra en massa skit saker ifrån det där "tinget".
haha fyfan vad värt det var och synd att det inte hade hänt något för jag som ville det ju ;p haha jag är knäpp ;)
Men iallafall nu sitter jag hemma igen och ska nog snart ta och duscha om jag inte ska ta en femma snart, zzzZZZzz... höhö ;) nä men jag tänkte bara skriva för skojs skull och nu har jag gjort det så ha det bäst och en bra fortsättning på dagen och ni, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0