260210

Hej ni underbara!

Idag är det äntligen fredag och då gäller en sak :)

Min dag har varit rätt skön hittills, skolan var chill och sedan skridskor på matto, det gillar vi (y)
Och nu är jag hemma och har nyss duschat nu ska jag platta håret snart för jag är så less på mina lockar ;s fast egentligen ska jag nog vänta med det och sticka och fixa ögonbrynen istället ;) haha.
Måste även slänga i mig mat och fixa mig och sedan välja kläder för det kommer nog vara rätt så kallt ute, ogillar! Men ändå inte allt för mycket, solen skiner ju iallafall ;) .

En sak jag också ogillar är att om man duschar för mycket så blir kroppen torr så att man måste kleta på en massa salva, det är ju nästan för jobbigt + att det tar tid och jag har inte tid med något sånt ;o menmen vill man ha fin hy igen så är det bara att sätta igång ;s .

Hoppas dagen går fort nu till typ 6 på kvällen så att jag slipper vänta så länge x) haha.

Och förresten, tack Filip att du är en riktig vän! puss på dig vännen :)

 Klicka på bilderna för att de ska bli större :)
Dom här bjuder jag på ;) vi är så as snygga när vi ska ut på isen, grr brudar ;)

Men nu folket ska jag ta och hitta på annat så att jag inte fastnar i denna stol jag sitter i för då blir ju kvällen rätt så tråkig för mig ;) men ha det bäst, puss och kram!

(Du är snyggast!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0