250210

Hej snyggingar!

Jag vet, jag vet, jag bloggade aldrig igår och vet ni varför? Nej men då ska jag ta och berätta :)
Dagen började med att vakna upp bredvid världens underbaraste, och sedan sticka till skolan för att vara tråkigt ;) haha nä men skolan suu-uugeer! Jaja men iallafall så efter skolan så stack jag och Rebecka till gymmet för att vi ska bli biff ;) skojja. Men efter det gick vi hemåt och när jag kom hem käkade jag mat och sedan så satte jag mig med hk boken eftersom att vi skulle ha prov idag. Duktig flicka som satt där i sin ensamhet och pluggade i nästan 4 timmar, ja ni läste rätt ;o otroligt för att vara mig men så var det iallafall och nu är det iallafall över, som tur är.. Sedan kollade jag lite Super Natural med Jennifer och mormor och det var trevligt, och även "filmen" var bra :) sedan skulle det bli sängen men jag blev erbjuden en annan plats där borta på stan så dit gick jag

FÖR..

Jag tänkte slå två flugor i en smäll och jag lyckades skarpt! :)
Sova där med han och sedan så kunde jag sova längre än Rebecka bara för det  (vi skulle på gymmet där vid halv 7 om ni undrade ;) ) Vaknade själv där vi kvart över 6 :o men det var chill, gillar min alarmsignal, How to save a life det är som att vakna upp i scrubs xD haha eller det kändes så idag iallafall ;P Men iallafall så blev det skola och det är trist så vi hoppar över det, tycker jag :))

När jag kom hem så stack jag ut med vovven :) kallt men ändå skönt!
Och nu sitter jag och försöker fördriva tiden så att Scrubs ska börja snart :) !


Och vet ni? Vet ni? :P

Jag köpte och provade en ny glass igår som hette något med bröllop och den var rätt så god :) helst för mig som älskar glass <3!


Hej jag är ett glassmonster ;) höhö

och nu ska jag och kolla scrubs så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0