230210

Hej ni bästa!

Jag har slutat redan halv 2 idag och bara därför älskar jag tisdagar.
Dagen startade med en timmes skridskor tur på/i (?) matto höhö. Snacka om att det var kallt och att mina fötter brann efteråt ;o
Men som sagt skoltiden hoppar vi över hel totalt för man blir nästan bara deprimerad -.- .
Men ändå på tal om skola så måste jag börja plugga till hk-provet snart och det ogillar iallafall jag skarpt!
Är så less på allt med skola! Vi borde få lång ledigt snart men ändå så är det inte så långt till sommarlovet! Endast 107 dagar, 8 timmar och 14 minuter, hehe man måste ju hålla koll om man verkligen längtar! Fast det är mycket som man ska hinna + att några skoldagar går bort till helgen och loven som är nämligen två stycken :) så det är ändå inte så farligt mycket om man tänker efter och på denna korta tid ska vi hinna ha nationella i matte, engelska och även i no, suck! Menmen det är chill.. :) Och ännu en sak, vi fick tillbaka våra matte prov fast inte c-delen men den kommer senare (y) men jag är nöjd än så länge

Jag är hungrig och sugen på pizza och jag har turen på min sida eftersom att jag har kvar (y) suovaspizza here I come! haha :)

Denna dag vill jag tillbringa med en speciell person men eftersom att jag sitter fast i läxorna så kan jag sluta drömma. Så jag får väl sitta hemma och vänta tills det andra folket kommer så att det blir lite socialt iallafall, sticker mest troligen till gymmet senare också, träna allt förutom rygg för den är helt sönder känns det som, illa..

Men nu ska jag ta och fixa min pizza och plocka fram böckerna och börja plugga -.- :) så ha det bäst, puss och kram!


Det ser väl skoj ut? Isåfall, gör det åt mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0